Zaklopljena posljednja stranica projekta “Na tragu priči”

Objavio mc | stu. 20, 2013 | vijesti |

citaj-mi-ilustracijaU sklopu projekta kroz gotovo četiri mjeseca održano je 40-ak pričaonica, a akcija je obuhvatila i posjet općinama Cerovlje, Gračišće, Karojba, Lupoglav, Motovun, Sveti Petar u Šumi i Tinjan. Priče su se čitale u vrtićima, školama, parkovima, igralištima i raznim drugim prostorima, rekla je Iva Ciceran, ravnateljica pazinske Gradske knjižnice

Pazinska je Gradska knjižnica okončala projekt “Na tragu priči” koji je trajao od 15. srpnja pa do 15. studenoga, napomenula je ravnateljica knjižnice Iva Ciceran, a proveden je kroz više faza. Najprije su osmišljeni i izrađeni plakat i letak, a nakon toga krenulo je tematsko pričanje i čitanje priča i bajki primjerenih djeci raznih uzrasta. Osim Pazina projekt je obuhvaćao i mnoga mjesta diljem Pazinštine, a djeci su uz Ivu Ciceran i Marinu Marušić najdraže priče iz djetinjstva čitali gradonačelnik Grada Pazina Renato Krulčić, Goran Farkaš i Mirjan Rimanić.  U sklopu projekta “Na tragu priči” kroz gotovo četiri mjeseca održano je 40-tak pričaonica, “S koferom punim knjiga posjetili smo Općine Cerovlje, Gračišće, Karojbu, Lupoglav, Motovun, Sveti Petar u Šumi i Tinjan, a priče su se čitale u vrtićima, školama, parkovima, igralištima i raznim drugim prostorima”, rekla je Ciceran. Dodajući kako svega toga ne bi bilo bez potpore vrtića, škola, Društva Naša djeca Pazin, Grada Pazina, općina Pazinštine, brojnih suradnika, volontera i medija.

U projektu “Na tragu priči” sudjelovalo je više od 300 mališana s Pazinštine, najviše korisnika knjižnice, ali i djeca koja žive u mjestima koja nemaju knjižnicu. Projekt je proveden uz financijsku potporu Zaklade za poticanje partnerstva i razvoja civilnog društva kroz projekt Fond gradova i općina, rekla je Ciceran i zahvalila svima koji su sudjelovali u njemu ili na bilo koji način potpomogli njegovo održavanje.

Iva Ciceran i knjižničarka Marina Marušić ovom su prigodom pojasnile koji su glavni ciljevi uspješno provedenog projekta, to je ponajprije rana pismenost. Dakle upoznavanje djece s čitanjem i pisanjem prije nego što i sama počnu čitati i pisati. Rano je djetinjstvo vrijeme najintenzivnijeg učenja i usvajanja znanja, djeca kojoj se čita od najranije dobi brže uče, lakše komuniciraju i brže se razvijaju i zato djeci treba započeti s čitanjem u najranijoj dobi, kažu pazinske knjižničarke.

M. Rimanić / Glas Istre

piši

©Gradska knjižnica Pazin
Izradio: Intuo